fredag 17 maj 2013

Någon sa turgumma

Pizzan la Primavera med vitkålssallad gjorde mig till vinnare.


Någon på Instagram kallade mig turgumma igår, och ja, det kanske stämmer det ja. De senaste åren har jag vunnit både en Mogen Lassens ML33, ett presentkort hos Byggmax för 5000kr och ett för 2000kr och igår vann jag igen. Klicka på länkarna om ni vill kika på vinsterna. Vill ni se fler vinster så kan ni även kika här och här och här. Turgumma var det ja. Jamen just det ja, jag vann ju dom här också i våras.

Tack vare denna lilla pizzabit har jag och min familj vunnit en resa till Bornholm. Resa med färja (inkl bil), 2 övernattningar, middag, lunch och kul studiebesök för 2 vuxna och 2 barn. Tjoho!

Att det var just pizza-biten som gjorde att vi vann beror på att receptet och ingredienserna var från Linas matkasse. Om man fotograferar sina rätter när man lagat dom och lägger ut dom på Instagram och taggar med #linasmatkasse är man med i veckovisa tävlingar. Detta hade jag helt glömt bort. Jag tar ju liksom kort på det mesta ändå. Haha.

Men igår blinkade min bild på Linas Matkasses Instagramsida och där presenterades jag som vinnare. Gissa om jag blev glad. Stort tack "Lina"!


2 kommentarer:

  1. Grattis! Det är du verkligen värd! Du gör alltid så fina inlägg! Kanske vill du hjälpa vår Emelie med att dra hem en fin vinst från Wakakuu med att gilla hennes outfit via min blogg. Det är en jury som avgör vinnaren men det peppar alltid lte extra att få några likes på det man gjort. Inget tvång. Ha en skön pingsthelg! Kram Anita

    SvaraRadera