torsdag 14 februari 2013

Vinn valfri c/o GERD



Känner ni till c/o GERD? Äkta. Naturlig. Ekologisk. Vänlig mot människa och natur. Snäll utan att vara mjäkig. Och fin design. Att välja ekologiska produkter har blivit viktigt för mig, både med tanke på människa och miljö. I samarbete med c/o Gerd kan jag nu presentera en tävling där du kan vinna valfri produkt på deras hemsida. Missa inte detta tillfälle att lära känna Gerd lite bättre. Ni är tre stycken som kommer att vinna var sin c/o GERD produkt.

Såhär gör du:
1 LOTT om du lämnar en kommentar här på bloggen med följande uppgifter.
- den produkt från c/o Gerds hemsida som du önskar vinna.
- kontaktuppgifter (exempelvis mailadress eller länk till din blogg) så jag kan nå dig om Du blir vinnare.
- lämna uppgift om hur många lotter du deltar med. För extralotter se nedan.

+ 1 LOTT om du gillar och delar Allt och/eller Inget på Facebook. (Om du redan gör detta har du en "gratislott".)
+ 1 LOTT om du länkar från din blogg till detta inlägg, använd ovan bild. Har du ingen blogg kan du istället maila fem av dina vänner och tipsa om tävlingen, skicka då en kopia till mig.


Man kan alltså delta med maximalt tre lotter.
Tävlingen pågår till och med den 24 februari 2013, kl 23:59.

73 kommentarer:

  1. 2. B2 Hair Serum - Denna produkt skulle mitt hår älska, har testat många produkter men ingen har gett mig det resultat som varit utlovat.
    3. 4 (5) lotter - jag har gillat och delat Allt och/eller ingets sida på facebook, men även tipsat om tävlingen på min facebooksida med bilden ovan!

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com
    http://www.facebook.com/jessica.hellstrom.58

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du vill vara med! Jag har själv just den produkten och gillar den jättemycket.

      Jag hade nog skrivit lite luddigt om antal lotter. Man kan max få tre stycken lotter, har justerat/förtydligat lite i texten. Du deltar alltså med max antal lotter, 3 stycken.Lycka till!

      Radera
  2. Självklart är jag med och tävlar, vilken rolig tävling:) Har såklart gillat och delat din fina blogg på facebook och ska såklart länka från min blogg också:)

    Jag skulle välja B2 Hair Serum, mitt hår är inte som det en gång var, antar att det är på grund av graviditet och amning:)

    Jag är med och tävlar med 5 lotter:)

    Stor Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du vill vara med! Jag har själv just den produkten och gillar den jättemycket.

      Jag hade nog skrivit lite luddigt om antal lotter. Man kan max få tre stycken lotter, har justerat/förtydligat lite i texten. Du deltar alltså med max antal lotter, 3 stycken.Lycka till!

      Radera
    2. Grattis Emma, Du är en av tre vinnare. Jag kommer kontakta dig via din blogg/e-post också men vill ändå uppmärksamma dig som vinnare här. Skicka mig ditt namn och adress, så ska jag förmedla detta till Care of Gerd och du kommer få ett B2 serum hem i din brevlåda. Tack för att du deltog! Grattis!

      Radera
  3. Jag är med och tävlar! Har gillar och delat på Facebook och om jag vinner vill jag ha B2 Hair Serum! Det borde bli 2 lotter..

    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla :) vad roligt att du tycker om min blogg! Får kika runt på din. Spännande med tävling.Jag har gilat och delat på facebook.

    Ha en fin fin fredag

    stor kram

    SvaraRadera
  5. Glömde skriva att då vill även jag ha B2 Hair serum :)

    SvaraRadera
  6. Hej!! Vilken bra tävling!! Jag vill ha en ny dagkräm, den här kalla vintern har gjort mig så torr:( jag vill ha en lott! Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  7. Underbar tävling. Hoppas jag vinner den här; http://shop.careofgerd.com/sv/lavande-romarin-100ml
    låter underbar god.

    Kikar in på facebook och gillar dig samt förbereder ett inlägg där jag länkar till den här tävlingen. Postar det under morgondagen.

    Trevlig fredag. Kram.

    SvaraRadera
  8. Tack för dina fina ord inne hos mig. Och tack att du hänvisade hit till din tävling!!
    Jag vill vara med och tar två lotter (Ska länka hit)
    Om jag skulle vinna, så skulle jag gärna vilja ha Bodylotion lingonberry.
    Ha en fin fredag.

    SvaraRadera
  9. Klart att jag vill vara med!
    En lott tack!
    OM jag skulle ha äran att vinna skulle jag vilja prova på B2 Hair Serum.
    Du når mig bäst via min blogg: cammo69.blogspot.com
    Min mamma heter Gerd så... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Helena i Uppsala
    VM CONDITIONER vill jag allra helst ha.
    http://shop.careofgerd.com/sv/vm-conditioner-200-ml
    Med en lotts chans går jag in 25 febr och kollar om jag varit lyckosam.

    SvaraRadera
  11. Vilken fin tävling, klart man vill vara med. Jag hade inte hört talas om märket förut så det ser ut som en trevlig ny bekantskap: ) Jag satsar på en lott och om jag vann skulle jag vilja ha blåbärsschampot.

    SvaraRadera
  12. Hej,

    jag vill också vara med - två lotter. Länkar från bloggen. Om jag skulle ha turen att vinna skulle vilja ha schampoo med nyttiga blåbär.

    SvaraRadera
  13. B2 Hair serum lät helt fantastisk och skulle säkert göra underverk för mitt tjocka, självlockiga men tyvärr även frissiga och torra hårsvall. Jag deltar med en lott! =)
    Mvh Jeanette (jeanette_swardh@hotmail.com)

    SvaraRadera
  14. Vad kul nu hittade jag till dig! Jag är gärna med och tävlar, skulle kunna tänka mig en dagcream. Tack för dina fina ord inne hos mig, De värmde. Ha en trevlig kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Hej vännen!

    Hair serum passar fint!:)
    Gillar ju redan dig...delar också då...!:)
    Kramisar Frida
    (du vet var du hittar mig när jag vinner....moahahaha)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pudd tebaka!:)

      Radera
    2. Vet inte vad jag håller på med...men puss menar ja ju såklart!;-)

      Radera
  16. HEJ Linda!!!
    Hoppas på tur att vinna Hair serum. Säger som föregående talare : Jag gillar dig, delar också :)
    Kram , hoppas, hoppas på vinst, ha det gott / Monika

    SvaraRadera
  17. Jag testar på en lott genom en kommentar och skulle, om jag vinner, jättegärna ha ett nytt serum! Kram Sara

    SvaraRadera
  18. Puss menar ja ju såklart!;-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Herregud...mycket pussar i bloggvärlden idag!:) Nog dags att sova nu...;-)

      Radera
  19. Skulle definitivt gärna testa B2 HAIR SERUM - THE ULTIMATE HAIR QUALITY BOOSTER
    Tar två lotter, länkar på min blogg :)
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Det skulle vara roligt att få vinna den här:
    http://shop.careofgerd.com/sv/lingonberry-hand-soap
    Den tror jag skulle kunna göra underverk på toaletten och med händerna :)

    En lott till mig! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  21. Vad kul att det kommer nya "bra" hudvårdsprodukter. Jag hoppar dock över tävlingen denna gången. Kram

    SvaraRadera
  22. Jag har superkänslig hy/hud, så jag får nog hoppa över denna fina tävling. Kör med väl utvalda produkter och det blir bara meckigt att ändra...
    Jodå, jag har varit i Krabi tidigare, även på öar runt. Hyra bungalow på Phi Phi Island Village resort, är en klar favorit!

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart ska du bara vara med om det är produkter som tilltalar dig eller att du är nyfiken på att testa. Det finns andra produkter än ansikts- och hudvård, de har även styling till hår mm. Finns ett serum som heter B2 som är super. Tack för att du kikade in hos mig! Ha nu en riktigt härlig vistelse i Krabi!

      Radera
  23. Åh jaaaa jag vill vara med! Och med Cold Foot Balm 60 ml skulle nog tusan allt kännas bättre! Jag gillar på Facebook så jag tar två lotter! stationen1887@hotmail.com
    KRAM och tack för dina goa kommentarer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis Angelica, Du är en av tre vinnare. Jag kommer kontakta dig via din blogg/e-post också men vill ändå uppmärksamma dig som vinnare här. Skicka mig ditt namn och adress, så ska jag förmedla detta till Care of Gerd och du kommer få Cold Foot Balm hem i din brevlåda. Tack för att du deltog!

      Radera
  24. Åh jag vill vara med, 1 lott.
    Jag vill vinna schampoot för volym.

    SvaraRadera
  25. Så där, nu har jag länkat till ditt inlägg från min blogg som jag lovade i går. Deltar med tre lotter och hoppas på tur :)
    Ha en mysig kväll nu.
    http://villafreja.blogspot.se/2013/02/tavla-om-en-varlfri-produkt-fran-co.html

    SvaraRadera
  26. Heidi Elisabet2013-02-16 21:31

    Jess, är med :) Här är produkten jag skulle vilja prova: http://shop.careofgerd.com/sv/rc-shampoo-250-ml.

    heidimarkus @ hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Oj, det var svårt att välja! Har en gång gått och fått en ansiktsbehandling och blev då rekommenderad en produkt som var gjord av blåbär, men jag hade inte råd att köpa den. Men kanske jag har chans nu att skämma bort min hy med blåbärsfröolja, vem vet!

    Valet föll till slut på kroppsoljan Blueberry Vanilla som är sprängfylld med godis för hyn :D

    Har tyvärr ingen egen blogg så jag får hoppas på två lotter då jag:
    Gillar och delar på Facebook - Britta Högström

    Jag vill inte skriva min maila offentligt pga spam osv, men det går ju lätt att nå mig på Facebook om ni inte ser min mail dolt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du vill vara med i tävlingen! Den där oljan låter härlig.
      Om du skulle vilja ha ytterligare lott kan du maila några vänner istället, detta alternativ finns för att alla ska ha möjlighet även dom som inte har någon blogg.
      Inga problem att du inte skriver din mailadress här, jag hittar dig via FB!

      Trevlig kväll!
      Linda

      Radera
  28. Halloj!! Tack för titten inne på min blogg! Jag kikade in på hemsidan och fastnade direkt för B2 hårserum! En lott och hoppas på tur! Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  29. Oooh. så klart jag vill vara med. Börjar ju bli gammal, oooh.
    Så ett ansiktserum tror jag skulle vara bra för mina hy:
    http://shop.careofgerd.com/sv/serum-cloudberry

    Och ja, gillar på FB.

    2 lotter. Stor kram och nu hålle rjag tummarna, älskar ju ekologiska och naturliga produkter. Det enda jag vill använda.

    Ps. Jag ÄLSKAR de underbara städtrasorna, de enda jag använder här hemma nu. Och städmedel behövs ju knappt längre. Känns bra för miljön. Stort tack än en gång.

    SvaraRadera
  30. Kul tävling! jag är med! jag har gillat och delat på facebook! (SE NAMN NEDAN)
    2 lotter!

    Jag önskar mig denna produkt
    http://shop.careofgerd.com/sv/b2-hair-serum-130-ml
    Hair serum! mitt hår har fått lidit mycket de senaste åren, färgningar, frisyrer, dread, ja allt möjligt! det är riktigt slitet och jag har letat efter några bra produkt som verkligen fungerar! och som jag vet inte framställts eller använts på djur, ekologiska produkter är alltid favoriter!: Som lärarstudent har jag tyvärr inte råd att testa mig fram.. har hört gott om c/o Gerds produkter och skulle vara spännande och få testa! Ja detta skulle vara den perfekta födelsedagspresenten till mig! (jag fyller 24år den 19e februari!)

    /Gabriella Ekdahl från Uppsala

    SvaraRadera
  31. Hej,
    jag är gärna med i denna utlottning :)
    Önskar vinna följande produkt http://shop.careofgerd.com/sv/harmony-massage-oil-300-ml
    Gillat och delat inlägget på fb Pernilla Wamsjö
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är med i tävlingen! Jag vil vinna B2 hair serum till mina lockar!
    Jag deltar med 3 lotter, har delat och gillar på Facebook samt att jag skrivit i min blogg.
    wesslan_01(at)hotmail.com är min kontaktuppgift

    http://detarintejagdetardu.wordpress.com/2013/02/17/eko-eko/

    SvaraRadera
  33. Hejsan!
    Delat och gillat på fb :D
    Önskar deo, http://shop.careofgerd.com/sv/deodorant
    2 lotter

    SvaraRadera
  34. Hej!

    Jag deltar med en lott, jag önskar vinna handkrämen med lingon, tycker den låter trevlig!

    http://shop.careofgerd.com/sv/hand-cream-lingonberry-200-ml

    Ha det fint!
    Mvh Anna

    vittellersvart(a)gmail.com

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Tack för din hälsning hos mig! Kul att hitta en ny blogg också - har så klart lagt till mig som följare via fejjan!!
    Och så klart vill jag vara med i tävlingen! Jag blev supersugen på att få testa en hårkur som ska stärka håret! Jag har sk glashår OCH tappar massor och ingen läkare kan förklara varför. Nu har det blivit så illa att jag kan få kala fläckar... Håret växer ut igen, men att hitta en frisyr som passar är ju totalt hopplöst!! Och jag måste ju vara snygg i håret om jag ska "hitta" en ny karl ;)
    Så länk till produkten jag gärna skulle vilja vinna: http://shop.careofgerd.com/sv/b2-hair-serum-130-ml

    Hugger 3 lotter, så klart, alla chanser för att vinna ju! Och länk till bloggen skulle räcka som kontaktuppgift om jag förstod det hela rätt?

    Ta hand om dig!
    Hälsningar Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du vill vara med!
      För att jag ska kunna nå dig räcker det med en länk till din blogg ja, jag kan ju lämna en kommentar till dig där om du vinner. Eller så kanske du har din blogg-mail utskriven där så jag kan hitta dig så.
      För att få den tredje lotten behöver du lägga in bilden på din blogg och länka till min blogg.
      Lycka till!

      Radera
  36. Jag skulle önska B2 hair serum.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har nu oxå gillat och delat på facebook, samt länkat i min blogg http://peachpenny.blogg.se/2013/february/tavling.html#comment

      Radera
    2. Jag är nog lite virrig, men jag deltar alltså med tre lotter=)

      Radera
    3. Allt i sin ordning, toppen Jenny!!
      Kram Linda

      Radera
  37. Åhh.. Vad härligt med en ny blogg att läsa massor på. Men också helt underbart att du lottar ut en valfri produkt från mitt nya favoritmärke inom hudvård. Jag önskar ett blåbärsschampo om jag skulle ha lyckan att vinna.

    Jag deltar med tre lotter (gillar och delat facebooksidan, skickat mail till 5 vänner - hoppas du fick kopian)

    Mig når du lättast på elina_oesth@hotmail.com

    Hälsningar Elina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis Elina, Du är en av tre vinnare. Jag kommer kontakta dig via din e-post också men vill ändå uppmärksamma dig som vinnare här. Skicka mig ditt namn och adress, så ska jag förmedla detta till Care of Gerd och du kommer få ett blåbärsschampo hem i din brevlåda. Tack för att du deltog! Grattis!

      Radera
  38. Jag vill gärna vara med och önskar B2 serum till mina lockar som alla vill se men inte får. Min dotter har samma hårkvalité och behöver något utredande i håret efter nattsömnen och håret snurrat runt.

    Jag gillar och delar på FB och tipsar om tävlingen till mina vänner per mail. Deltar alltså med tre lotter.

    Hälsningar FruJansson

    SvaraRadera
  39. Trevlig tävling med mycket bra produkter men jag är nyfiken på c/o Gerds massageoljo....Har ofta ont i mina muskler. Nu har jag börjat träna på gym och skulle bli gööörglad om jag vann!

    Jag önskar mig denna produkt om jag vinner:
    http://shop.careofgerd.com/sv/arctic-massage-oil-300-ml

    Jag har gillat och delat på facebook! Mitt namn : SUSANNA WAHLQVIST

    = 2 LOTTER

    sanna33lerum@hotmail.se

    SvaraRadera
  40. Men oj så mycket fint jag blev helt betagen! Har aldrig sätt dessa produkter förrut men som den norrlandsälskare jag är så är ju detta toppen!

    Har jag chansen att vinna skulle jag vilja ha handkrämen cloudberry!
    3 lotter tack!

    SvaraRadera
  41. Har provat B2 hair serum,helt suveränt för mitt torra hår,har fått en helt annan hår kvalitet.Vill gärna vinna detta!Delar och gillar! två lotter tack!kerstin.i.hedstrom@spray.se

    SvaraRadera
  42. Underbar blogg! Roligt att få upptäcka den. Tack!

    Läser att flera vill vinna B12 hårserum och jag kan verkligen rekommendera den! En klar favorit för håret. Dock är jag så extremt torr i hyn nu under vinter så jag vill mer än gärna testa Cloudberry Facial Oil eftersom ansiktsoljor funkar verkligen bra på mig och denna låter fantastisk.

    Eftersom jag inte har facebook eller någon blogg så tävlar jag bara med en lott. Jag nås på gaia112@hotmail.com eller tel. 0708 34 34 84

    Ha det strålande!

    SvaraRadera
  43. Kan ju aldrig tro att jag kommer att vinna...brukar aldrig göra det..men tar chansen i alla fall nu..och önskar i så fall vinna ögonserumet!!!!!!

    SvaraRadera
  44. Men oj, höll på att glömma vara med i denna fina tävling! Har också satt upp mig som följare på din blogg. Jag var det förr men någonstans förvann du i blogger. Tur att du skrev en kommentar hos mig! :) Följer ju redan allt fint du visa på instagram.

    Och nu till tävlingen. Jag tar såklart tre lotter! Följer och delar på FB (Elin Hammarström Bjelkmark) och länkar från bloggen!
    Om jag skulle vinna önskas B2 Hair Serum! Jag säger bara mitt hår.... ja, det behöver en mirakelkur ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  45. Tack för tipset om din blogg och tävlingen!!

    Tre lotter har jag! Och om jag skulle vinna vill jag gärna testa på Hand Cream Cloudberry, eftersom jag nog har Göteborgs torraste händer :-)

    http://piaspraliner.blogg.se/?tmp=109854

    SvaraRadera
  46. Hej! Vad roligt att du tittade in hos mig!
    Jag vill gärna vara med!
    Skulle gärna prova Hand Cream Lingonberry!
    http://anglarochparlor.blogspot.se
    Länkar från min blogg! 2 lotter!
    Har det fint!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  47. Hej!

    Jag skulle absolut välja B2 HAIR SERUM - THE ULTIMATE HAIR QUALITY BOOSTER. Mitt hår är så torrt och sprött i denna vinter som ännu inte vill släppa taget om oss!

    Håller tummarna nu ;-)

    Ha en fin dag, kram!

    SvaraRadera
  48. Vill gärna vinna B2 Hair Serum! Jag deltar med en lott.
    /Matilda mhedvall@yahoo.com

    SvaraRadera
  49. Hur kunde jag missa detta? Jag vill såklart vara med! Jag skulle verkligen behöva eco clean face white clay till min fruktansvärt gravidfinniga hud! Har givetvis gillat på Facebook för länge sen, men eftersom bloggen är lite nedlagd för tillfället så blir det bara två lotter.

    SvaraRadera
  50. Jojoba Oil 100 ml hoppas jag vinna. Jag har länkat hit från min blogg.

    Kram Anita

    SvaraRadera
  51. http://shop.careofgerd.com/sv/calendula-balm vill jag gärna vinna!

    Två lotter blir det för moi, gillat på FB och skriver här. :)

    SvaraRadera
  52. B2 hair serum kunne håret mitt trenge.

    Prøver lykken med 1 lodd.

    Klem,

    SvaraRadera
  53. Sista dagen, hoppas jag hinner med! Hår-serum skulle jag gärna vinna! Nu ska jag tillbaka till inlägget om gardinerna :) /Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du kikar på gardin-inlägget. Syr du?

      Radera
  54. Jag vill också vara med och tävla! 2 lotter borde det bli. Har gillat och delat på FB också! Om jag vinner skulle jag bli såååå glad för B2 hajr serum! Kram Magdalena Aamodt Fischer

    SvaraRadera
  55. Jag vill också vara med och tävla! 2 lotter borde det bli. Har gillat och delat på FB också! Om jag vinner skulle jag bli såååå glad för B2 hajr serum! Kram Magdalena Aamodt Fischer

    SvaraRadera
  56. Vill gärna tävla och vinna B2 hair serum. Har använt den och den är bra. Delar också det här på Facebook -alltså 2 lotter. Paula (orvokki1@hotmail.com)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du ville vara med men tyvärr har datumet gått ut. Jag har nu strukit över texten hur man gör för att tävla, för att uppmärksamma på att datumet är passerat. Ursäkta att detta inte framgick tydligt innan.

      Radera