onsdag 19 september 2012

Daisy i flickrum


Daisy Minime barnfåtölj från Select21. (Bilder från www.rum21.se)



I vårt hus finns idag ett barnrum. Ett barnrum och två barn. Den lille killen börjar bli lång och växer snart ur som moseskorg så han behöver snart ett eget rum. Meningen är att vi ska flytta runt lite här och göra om kontoret till ett tjejrum till Lilly. Lillys nuvarande rum får bli lillebrors rum. Allt är bara i våra huvuden ännu. Ganska trevligt att "inreda" i huvudet. En sån här fåtölj skulle jag gärna vilja ha i min dotters nya rum. Tror ni hon skulle gilla den? Tokgilla tror jag. Nu ska jag inte ta åt mig äran dock, för det var maken som hittade denna cooling.

9 kommentarer:

  1. Åh helt underbar, den vill jag också ha på Ellens rum!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller också på att planera barnrum för fullt här hemma. Det är så kul med barnrum för där kan man verkligen gå wild and crazy med färger och mönster. Och en sån där fåtölj skulle ju absolut funka! :)

    SvaraRadera
  3. vem skulle INTE gillar den? den är ju underbar!!

    SvaraRadera
  4. Ååå så fin! Helt underbara färger som bli fina att arbeta vidare med i rummet. Den måste ju Lilly få:)

    SvaraRadera
  5. Jamen guuuuuuuuuuuuud vilken läcker fåtölj!!!! Heeeeeeeeeeelt underbar!!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Jag tror jag är kär! Den är ju bara helt underbar!

    SvaraRadera
  7. Så extremt lustigt att det finns en bänk från Åhléns egen kollektion i exakt samma tyger... mitt exemplar har precis det turkosa, blommiga tyget och tyget med cirklarna.

    http://www.ahlens.se/inredning/hall-smamobler/smamobler/bank-id-aa3c0d2f67cab812d47bdfbf8db4d841.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den där bänken är jättefin! Det finns en jättelik sittbänk även hos Select 21. Tack nu gav du mig en idé till ett nytt inlägg :)

      Radera
  8. Men vilken läckerbit! Den tror jag absolut på i ett flickrum! Kul att mannen din hittade den.. :)

    Ha en fin kväll!

    Kramar

    SvaraRadera