torsdag 24 maj 2012

Sjuk av trädgårdsmöbler

En slapp stund i en Högsten skulle sitta fint. (Bild: www.ikea.se)

Det finns så många fina trädgårdsmöbler så jag blir nästan sjuk jag också. Att få slappa i en Högsten fåtölj under markisen som ska levereras nästa vecka, det skulle sitta fint det.

Visst kan man se en likhet med den här som jag önskade mig redan för ett år sedan. Nästan så dessa skulle passa i ett inlägg under kategorin Lyx eller Budget. Visst påminner dom om varandra även om formen egentligen är olik.

På tal om sjuk. Tack för era gulliga hälsningar till Lillebror! Natten har gått bra. Visserligen har han vaknat många gånger av att han är täppt men han har inte fått samma svåra hosta och andningssvårighet som natten innan. Nu hoppas vi det går åt rätt håll. Tack igen!


2 kommentarer:

  1. Va skönt att natten varit bättre. Jobbigt när dom är så små och sjuka! :(

    SvaraRadera
  2. Skönt att det är bättre hemma Ikea har verklige lyckats med årets utemöbler tycker jag

    SvaraRadera