torsdag 24 maj 2012

Jäkel att stuva


Högsten inlastad.

Jag gjorde slag i saken och införskaffade dom. Högsten alltså. I all hast glömde jag kolla utrymmet i bilen och tänkte inte heller på bilbarnstolen. Amningsminnet ni vet. Men skam den som ger sig. Även om jag inte kunde fälla mellan bagaget och baksätet fick jag med mig allt jag tänkt. Jag var lite osäker på om själva fåtöljen verkligen skulle få plats i bagaget. Om jag inte hade fått in dom hade jag väl fått gå in igen och göra ett återköp tänkte jag. Genom att låta de höga ryggstöden ligga ovanpå baksätets ryggstöd löste sig detta enkelt. Jag får nog lov att säga att jag är en jäkel på att se vad som får plats i en bil. Jag lyckades ju även få in sex Vågö i vår förra bil. Det ni.

1 kommentar:

  1. Grattis till fina stolar. Och känner precis igen det där ... Ska det gå in i bilen eller inte...stuva,stuva

    SvaraRadera