tisdag 7 februari 2012

Slutklämmen på det blå och p-boten

 Robotar från Polarn & Pyret.


Beställningen (här) från Polarn & Pyret blev lyckad med undantag från ett par tajts som inte stämde i färg (här). Igår lyckades jag ta mig till butiken för ett byte och det blev ett par strumpbyxor i bättre blå nyans. Ett par strumpbyxor med robotar på. Och en lite liten scarf dessutom.


Och nu ska ni få veta hur det gick med min p-bot.

Idag fick jag svar från tekniska kontoret som bad om ursäkt för att de felaktigt lappat min bil. Tack för det.

"Angående felaktig p-bot

Vi har vid närmare granskning kunnat konstatera att det ni beskriver i ert mail stämmer överrens med ärendet. Det registreringsnummer som skrivits på kontrollavgiften stämmer inte överrens med bilen p-vakten tagit kort på. Vi vill tacka dig för upplysningen och ber om ursäkt för misstaget som begåtts. Ärendet skriver vi givetvis av.

Med vänliga hälsningar TEKNISKA KONTORET, PARKERING"



12 kommentarer:

  1. Åh vilka fina kläder, superfint! Skönt att det ordnade upp sig och slippa lägga ut onödiga pengar på p-bot! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jättesöta kläder! Så tråkigt med p-böter, tur att det ordnade till sig kram

    SvaraRadera
  3. Men jösses vilken fin liten outfit!
    Skönt att du slapp boten, finns ju inget tristare att lägga pengar på!

    SvaraRadera
  4. Härligt. Jättefina strumpisar. Skönt att slippa oroa sig för boten. Härligt när allt går smidigt och man slipper liksom rusta sig för kamp. Kram Sahra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju du Sarah som fick mig att tänka på strumpbyxor som ett alternativ, tack!!
      Visst är det skönt att slippa rusta för kamp :) Det tar verkligen på energinivån. KRam

      Radera
  5. Så söta strumpisar! Önskar jag också hade en tjej ibland. Finns inget sötare än en små rultiga bebisben i strumpbyxor!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Skönt att slippa bötern!

    SvaraRadera
  7. Så fina kläder! Så skönt att det löste dig med P-boten!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilka supersöta kläder!!!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  9. Skönt när sånt där ordnar till sig, särskilt när man VET att man inte gjort något fel! :) Väldigt söta kläder!

    SvaraRadera
  10. Sååå snyggt!!!

    Planerar ett litet liknande inköp snart

    SvaraRadera