tisdag 17 januari 2012

Drömmar om vårgarderob





Drömmar om uppfräschad vårgarderob. (Bilder: www.peakperformance.se)


I Peak Performance vårkollektion fanns det som vanligt ett och annat plagg jag kan tänka mig. Just nu är det lite tidigt att dra på vårkläderna men efter bebisens ankomst i april vore det härligt att ha en uppdaterad garderob. Och det kan man ju drömma om redan nu.

Jackan fastnade jag för direkt. Ser ut som en riktigt klassiker. Och randiga tröjor gillar jag mycket på våren/sommaren, tycker det ser så fräscht ut. Den blå knäppetröja skulle gärna få hänga utanpå, ser mysig och lagom vardaglig ut. Utan luva, för luva gillar jag inte. Tröjan skulle dessutom passa fint att ha över klänningen som med sin knappslå ju dessutom är amningsvänlig. Men vet ni, ett av namnen vi funderar på om det blir en tjej är Judit. Kolla namnet på klänningen. Är det ett tecken eller ett tecken.

8 kommentarer:

  1. Hejsan ! :) jag har en smink/skönhetsblogg så om du är intresserad av smink och andra shönhetstips så kika gärna in :)
    Ha en bra dag, kram! :)

    SvaraRadera
  2. Gahhh, suuuupersnygga kläder!! Jättefin klänning och namnet likaså!:) Jag har en kompis vars dotter heter Judit och jag har alltid tyckt att det låtit sött när hon nämnt dotterns namn, bra val tycker jag:)

    Måste också passa på att gratulera till dina awards!!! De är välförtjänta, jag tycker du har en riktigt mysig blogg med en variation av sånt som är roligt att läsa om!!!

    Stöööörsta kraaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack och återigen tack :)
      Vad roligt att höra att du vet en söting som heter Judit. Än har vi inte bestämt men det är ett av "topp-namnen". Det kan ju bli en kille också, men jag har svårare för att hitta killnamn som jag gillar.
      Vad roligt att du gillar variationen här på bloggen. Kul att höra!!

      Kram Linda

      Radera
  3. Vilka goa fina kommentarer du lämnar hos mig!! Tack för det!! du verkar vara en sån go tjej :)

    Mycket fint du visar idag!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, detsamma!
      Vad kul att du gillade kläderna, visst blir man sugen på vår :)

      Kram Linda

      Radera
  4. hej du. ja eller hur vill man ha en massa nytt. tack snälla.
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  5. Judit är ett underbart namn, inte många som heter så heller.. känns lite bortglömt på något sätt... Så det är ett tecken ;) ååå klänningen skulle jag lätt kunna tänka mig

    ha en underbar dag

    SvaraRadera