lördag 19 juni 2010

I väntans tider


Bäddat i Leandervaggan.


Nu är det nära. Bebisen är beräknad att födas på tisdag. Min vän gissade att bebisen skulle skåda världen igår. Min mor gissade på att bebisen skulle anlända idag, dagen för prinsessbröllopet. Men än har ingen bebis kommit... Däremot har jag idag förberett genom att bädda vaggan. Tänk att det kan vara så mysigt att tvätta och stryka lakan, förstår inte varför det inte är samma mysfaktor när man tvättar makens alla skjortor ;) Nu väntar jag bara på att maken ska skruva upp kroken i taket, sen är vi redo att ta emot krabaten! Hoppas h*n kommer gilla att svaja i denna ljuva vagga från Leander.
I väntan på bebisen får speldosan "Love Bugs" från Lundmyr mysa i vaggan. Lakanen är från Baby Dan och är i vit randig satin, underbart lena. Jag har köpt dom från Little Kids Corner, en riktigt trevlig webbutik.

7 kommentarer:

  1. Linda-Marie2010-06-19 20:06

    Gud vad fint! Hoppas nu att det blir på tisdag så du slipper gå över!

    Hör av dig när du orkar med besök från oss! Kram och hoppas allt går bra!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Önskar nästan man själv kunde krypa ned i den lilla vaggan ;) Skoj om ni vill komma och hälsa på framöver, vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Åh leander vaggan är så fin! Ville haft en till mina små men kanske tur att vi inte köpte en till Lilly då hon växer så det knakar. Hade inte kunnat ha den särskilt länge. Jag tror bebis kommer den 24 eller 25 juni :) Passar på att önska er all lycka nu, hoppas du/ni får en bra förlossning. Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för lyckönskningarna Madeleine! Lyckades komma över en prisvänlig men mycket fräsch Leandervagga på Blocket, hoppas jag får använda den till en till sen ifall denna bebisen växer ur den snabbt :) Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken söt vagga! Lycka till med förlossningen. Det kommer att bli eran lycklygaste dag. Det lovar jag. Kram Ismeta

    SvaraRadera
  6. Tack Ismeta! Ja vi får se om det blir på din sons födelsedag... :) Kram Linda

    SvaraRadera
  7. du skulle inte va intresserad av o sälja den där speldosan från lundmyr?:)

    SvaraRadera